نکات طلایی اصلاح طرح لبخند

دکتر ساسان ترابیان دندانپزشک زیبایی اولین فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

روش های اصلاح طرح لبخند 

اولین رکن اساسی در برقراری تعاملات اجتماعی در دنیای کنونی داشتن لبخند زیباست . استفاده از روش های اصلاح طرح لبخند توسط بهترین دندانپزشک زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس افراد در تعاملات اجتماعی و تأثیرگذاری مثبت روی افراد اطراف می‌شود. این روزها داشتن لبخندی زیبا با دندان‌های سفید و منظم چیزی است که همه‌ی ما خواستار آن هستیم. برای داشتن لبخندی زیبا، دندان‌های سالم و منظم نقشی اساسی دارند.

داشتن لبخندی زیبا شاید بتواند ما را یک قدم به کسی که دوستش داریم نزدیک‌تر سازد، شاید بتواند شانس ما را برای رسیدن به شغل مورد علاقه‌ی‌مان بیشتر کند. داشتن تصویری زیبا در ذهن افراد، همه‌ی چیزی است که می‌تواند روز‌های زیبایی را در زندگی اجتماعی برای ما رقم زند. خوشبختی ما چه در تعاملات شخصی و چه در تعاملات کاری تا حدود بسیار زیادی تحت‌تأثیر ظاهر ما است.از این رو عجیب نیست که افراد بسیار زیادی هر روز بیش‌تر و بیش‌تر علاقه دارند که لبخندی زیبا را دارا شوند. علاقه به زیبایی موضوعی ذاتی در انسان‌ها است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

 

هزینه اصلاح طرح لبخند

با توجه به اینکه برای انجام اصلاح طرح لبخند برای هر فرد متفاوت می باشد بنابراین نمی توان هزینه اصلاح طرح لبخند را به طور دقیق تخمین زد . در واقع، هزینه نهایی اصلاح طرح لبخند به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  •  فرایندهای انجام شده
  •  تکنولوژی پیشرفته
  •  محل جغرافیایی
  • تجربه دندانپزشک

شناسایی دندانپزشک خوب در تهران 

 دندانپزشک خوب در تهران در بهبود وضعیت دندانهای هر فرد نقش بسزایی دارد . گاهی با خود فکر کرده ایم که ویژگیهای یک دندانپزشک خوب چیست ؟ سابقه دندانپزشک  در زمینه کارهای زیبایی دندان میتواند راهنمای شما برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی باشد. ما در این مقاله به برخی از ویژگیهای یک دندانپزشک خوب اشاره میکنیم . یکی از مهمترین نکاتی که برای داشتن یک بهداشت دهان خوب باید در نظر داشت، داشتن یک دندانپزشک خوب است که به او اعتماد داریم.

به نظر من شرط دندانپزشک خوب شرط دوم را هم پوشش می‌دهد. به عبارت دیگر، یک دندانپزشک خوب همیشه سعی می‌کند از مواد مناسب و عالی برای درمان بیمار استفاده کرده و مشاوره بسیار مناسبی برای بیماری باشد که آگاهی درستی از مواد تخصصی درمانی ندارد.

 

teeth whitening

اصلاح طرح لبخند به مجموعه از روش هایی که توسط بهترین دندانپزشک زیبایی شامل ارتودنسی، ایمپلنت دندانی ، لمینت دندانی و ... با توجه به میزان مشکلات بیمار در جهت بهبود شرایط و زیبایی شکل لبخند به کار گرفته می شود . 
متناسب با نوع مشکل بیمار استفاده کرد بنابراین اصلاح طرح لبخند یک نوع روش زیبایی بوده و جنبه درمانی ندارد  دندانپزشکی زیبایی بر طبق شرایط دهان و دندان شما بهترین مشاوره را اعمال خواهد نمود.

متقاضی مناسب برای اصلاح طرح لبخند زیبا، فردی است که فقط می‌خواهد نقص‌های خدشه‌دار کننده زیبایی لبخند را برطرف کند. بنابراین متقاضیان این درمان باید از سلامت نسبی دهان و دندان برخوردار باشند و دچار بیماری لثه یا پوسیدگی دندان نباشند. 

  •  بدرنگ شدن جزیی تا شدید دندان‌ها
  •  لب‌پر شدن، ترک خوردن یا دیگر آسیب‌های جزئی که به ساختار دندان صدمه نزده است.
  •  بدشکل بودن دندان‌ها
  •  نامرتب و کج بودن جزیی دندان‌ها
  •  یک اندازه نبودن فاصله بین دندان‌ها
  • بافت اضافی لثه یا یکنواخت نبودن خط لثه




:: برچسب‌ها: هزینه لمینت دندانی،هزینه کاشت دندان،هزینه اصلاح طرح لبخند،ارتودنسی، لمینت دندان،دندانپزشک خوب در تهران، بهترین دندان پزشک زیبایی، دندان پزشک زیبایی، ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : احمد خلیلی
ت : چهار شنبه 1 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی